implant diş ağrısı

implant diş yapımı sırasında ve sonrasında bazı özel ağrı sızı durumları vardır. Bu ağrıları ve ağrı oluşturabilecek durumları bilmeniz ve bu konularda bilinçli olmanız tedavi sürecinizi hızlandıracaktır. implant işlemi her ne kadar düzgün ve uzun ömürlü bir işlem olarak cazip gelse de aslında dolu dolu bir süreç olduğu için biraz ürkütücü bir hali vardır. Fakat bu ürkütücü hal işlemleri öğrendiğiniz sırada kaybolur. implant diş ağrısı olmazsa olmaz bir durum teşkil ediyor. Hiçbir hekim sizlere çeneniz ve dişiniz ağrımaz şeklinde bir garanti veremez. Eğer böyle bir konunun garantisini alırsanız mutlaka işlem sonrasında gerçek olmadığını anlarsınız.

Ameliyat sonrası implant diş ağrısı

Ameliyat işlemi sonrasından önce, işlemin nasıl gerçekleştiğini ve gerçekleştirilen yöntem sebebi ile bazı problemlerin teşkil ettiğini belirtmek gerekir.

• Çene kemiğinize açılan bir belirli bir vida yerinden sonra takılan implantların çenede ağrıya sebep olduğunu belirtmek gerekir.
  • implant yapımı sonrasında, çene de şişlik ve şişliğin beraberinde getirdiği bir ağrıyı da yaşamak mümkün.
  • Bu tarz çene ağrılarını giderebilmek için mutlaka buz tedavisi uygulaması yapmak gerekir.
  • Buz yardımı ile çene de oluşan ağrıyı bir nebze de olsa azaltabilmek oldukça mümkün bir durumdur. Bu sayede tüm ağrı gitmez fakat buzlar ağrının oluşumunun daha az seviyede olması konusunda yardımcı olur.
  • Ayrıca takılan dişin çene ile kaynaması süreci de zaman alan bir olaydır. implant diş ağrısı, olabildiğince değişkenlik gösteren bir süreç içerisinde yer alacaktır.
  • Çene kemiğinin tam olarak iyileşmesi ve hemen ardından takılan dişin ağız yapısı ile uyum sağlaması işlemi bitene dek implantlı yere dikkat etmek gerekir.
  • İmplantlı bölge iyileşene dek kesinlikle sert şeyleri çiğnemeye maruz kalmamalı ve aynı zamanda da o bölge çok sık ve mümkünse hiç kullanılmamalıdır.

implant diş ağrısı, kendini dizginleyebilen bir durumdur. Eğer sizler hekiminizin sizlere önerdiği ilaçları ve ağrı kesicileri kullanmaya başlar ve gereken süre içerisinde kullanmaya devam ederseniz oluşacak ağrıları olabildiğince azaltmaya yönelik davranmış olursunuz.

Comment (01)

• Herry

Eylül 20, 2015

Saved as a favorite, І like your web site!