Sultanbeyli implant Diş Tedavisi

Ağız ve diş sağlığı cinsiyet ayrımı gözetmeksizin hem erkekler hem de kadınlar için eşit seviyede önem arz etmektedir. Çünkü ağız ve dişlerimiz günlük hayatımızda en çok kullandığımız parçalardandır. Yemek yemenin yanında, konuşurken, gülümserken, gülerken bu parçalarımızı aktif bir şekilde kullanırız. Eğer ağzımızda herhangi bir dişimiz çürükse hem görüntü açısından hem de diş ve ağız sağlığı açısından sorun teşkil etmektedir. Çürük dişler herkesi rahatsız etmektedir. Sultanbeyli implant Diş Tedavisi’nde hastalarımıza çürük dişlerinden sağlıklı bir şekilde kurtulduktan sonra tedavimizi uygulamaya başlıyoruz. implant tedavisi çürük dişlerin yerine ya da başka sebeplerden dolayı bir diş kaybı olduysa uygulanan bir tedavidir. İmplantın asıl içeriği ise titanyum ve de titanyum parçacıklarından oluşan bileşenlerdir. Hastalarımıza en uygun ve de kaliteli implant tedavisini uygulayabilmek için diğer birçok şeyden daha dayanıklı ve de daha sağlam olan titanyumu kullanmaktayız.

Sultanbeyli implant Tedavisinden Kimler Yararlanabilir?

• 18 yaşından büyük herkes uyguladığımız implant tedavisinden yararlanabilir.
  • Ciddi bir sağlık sorunu ve de problemi olmayan herkes uyguladığımız implant tedavisinden yararlanabilir.
  • Yaş sınırı olmadığı için yaşlı veya orta yaşlı olması fark etmeksizin, bütün yaş gruplarına implant tedavisini sunmaktayız.

Sultanbeyli implant Tedavisinden Kimler Yararlanamaz?

• 18 yaşından küçük olan bireylere implant tedavisini verememekteyiz. Sultanbeyli implant Tedavisi’ni uygulayabilmemiz için mutlaka kişinin ergenliğini bitirmiş olması ve de 18 yaşından büyük olması lazımdır. Bu yaş grubuna bu tedavinin uygulanmamasının sebebi ise ciddi sağlık sorunlarıyla karşı karşıya kalınabilme ihtimalidir. Bu sebepten dolayı 18 yaşından küçüklere implant tedavisi hizmetini verememekteyiz.
  • Ciddi kalp damar ve de ciğer hastalıkları ve de problemleri olan bireylere Sultanbeyli implant Diş Tedavisi hizmetini sunamamaktayız. Çünkü o tip hastalıklara sahip olan hastaların lokal anesteziyle uyuşturulup tedavi altına alınması büyük sorunlara yol açabilmektedir.
  • Hizmetini verdiğimiz implant tedavisini asla bağımlı insanalara uygulayamayız. Özellikle uyuşturucu ve de alkol bağımlılığı olan kişiler bu grubun başını çekmektedirler.

Sultanbeyli implant Tedavisinin Garantisi Ne Kadardır?

• Hastalarımıza uyguladığımız tedavinin süresi 30 yıla kadar garanti altına alınmaktadır.
  • Fakat hastamız tedaviden sonra, implantına hassas davranmalıdır. Çok fazla hassas davranmalıdır. Diş ve ağız sağlığına çokça dikkat etmelidir. Eğer dikkat ederse kullanım ve de memnuniyet süresi 35 yıla kadar çıkabilmektedir.

İmplant tedavisi süresi 10 dakika ile 30 dakika arasında değişmesine rağmen, implantın kullanım süresinin 35 yılı bulması hastalarımıza uyguladığımız implant tedavisinin büyük bir başarıdır.

Sultanbeyli implant Tedavisinin Garantisi Ne Kadardır? İle ilgili sorularınızı yorum olarak bize sorabilirsiniz.