Büyükçekmece implant Tedavisi

Her yaş grubu için hem diş sağlığı hem de ağız sağlığının önemi çok büyüktür. Diş ve de ağız sağlıklarının öneminin çok büyük olmasının sebebi ise, diş kayıplarının kolay kolay tedavi edilebilir olmamasından kaynaklanmaktadır. Ayrıca diş ve de ağız sağlığında meydana gelen sorunlar ve problemler başka büyük problemlere ve de hastalıklara bile sebep olabilecek durumdadırlar. Özellikle çürük dişlerin çekiminden sonra o bölgeye implant diş tedavisi uygulanmazsa hasta sonsuza kadar orada dişsiz olarak yaşayabilir. Bu sebepten dolayı implant tedavisi çok önemli bir tedavidir. Fakat herkese Büyükçekmece implant Tedavisi ni uygulayamıyoruz.

Kimlere implant Tedavisinin Uygulanması Sakıncalı ve de Zararlıdır?

• implant diş tedavisi çok başarılı ve de diş, ağız sağlığının korunması için çok önemli bir tedavi olmasına rağmen, bu tedaviyi herkese uygulayamıyoruz.
  • Büyükçekmece implant Tedavisi ni özellikle yaş olarak küçük olanlara uygulayamıyoruz. Yaş olarak küçük olduğu için implant tedavisini uygulayamadığımız kişilerde 18 yaşından küçük olanlardır.
  • 18 yaşından küçük olan kişiler genellikle ergenliğini bitirememiş olan kişiler oldukları için tam olarak fiziksel gelişimlerini tamamlayamamışlardır.
  • Bu fiziksel gelişim tamamlanamadığı içinde implant tedavisini bu yaş grubuna uygulamak son derece yanlıştır ve de zararları büyük olabilir.
  • Fakat 18 yaşından büyük olan herkese implant tedavisini rahatlıkla uygulayabiliyoruz.
  • İmplant tedavisinde yaş sınırlaması yoktur, sadece 18 yaşından küçük olanlara uygulanmaz.
  • Bu duruma ek olarak ciddi sağlık sorunları yüzünden sürekli ilaç kullanan ve de sürekli bir tedavi sürecine sahip olan kişilere Büyükçekmece implant Tedavisi ni uygulayamıyoruz.
  • Ciddi sağlık sorunlarına sahip olan kişiler olarak nitelendirdiğimiz kişiler arasında büyük çoğunlukla kalp ve de akciğer hastaları yer almaktadır.
  • Kalp ve de akciğer hastalarının yanı sıra kan pıhtılaşma bozuklukları olan kişilere de implant tedavisini uygulayamıyoruz.
  • Bütün bu hastalıkların yanı sıra olarak tansiyon problemleriyle boğuşan hastalarımıza da implant tedavisini uygulayamıyoruz.
  • Tansiyon hastalarına implant tedavisinin uygulanmamasındaki temel sebep ise, tansiyon hastalarının sinir ve de stres durumlarıyla karşı karşıya kaldıklarında çok büyük tepkiler verebilme ihtimali yüzünden tansiyon hastalarına bu tedaviyi uygulayamıyoruz.